SIKÇA SORULAN SORULAR

ÜYELİK İŞLEMLERİ

Üye olmadan da alışveriş yapabilir miyim?

Sitemize üye olmadan alışverişinizi yapabilirsiniz. Sepetinize beğendiğiniz ürün/ürünleri ekledikten sonar, siparişi tamamla > üye olmadan devam et seçeneğine tıklayın. Siparişinizi size doğru bir şekilde teslim edebilmemiz için gerekli olan adınız, soyadınız, adresiniz, telefon numaranız ve e-mail adresi gibi temel bilgileri doldurup, ödeme seçeneğinizi belirterek siparişinizi tamamlayabilirsiniz.

Şifremi unuttum

Sitenin Üye Girişi bölümlerinde yer alan “Şifremi Unuttum” link’ine tıklayıp açılan sayfada, Hasan Efendi Sanal Mağaza üyeliğinde kullandığınız email adresinizi girerek yeni şifre talebinde bulunabilirsiniz. Yeni şifreniz otomatik olarak oluşturulup, üyelikte kullandığınız email adresinize gönderilecektir.

Şifre değiştirme

Şifrenizi değiştirmek için “Üyelik Bilgilerim” bölümündeki “Şifremi İşlemleri” sekmesini kullanarak yeni şifre oluşturabilirsiniz.

Üyeliğimi nasıl güncelleyebilirim?

Hasan Efendi Kahve Evi Sanal Mağaza’ya kayıtlı iseniz Giriş menüsünden üyelik girişi yaptıktan sonra “Şifre İşlemleri” bölümünden üyelik bilgilerinizi güncelleyebilirsiniz. Açılan üyelik ekranında e-postanızı, şifrenizi, kişisel ve iletişim bilgilerinizi değiştirebilir ya da güncelleyebilirsiniz.

SİPARİŞ İŞLEMLERİ

Sipariş nasıl verilir?

Sepetinize eklemek istediğiniz ürünün hemen yanında bulunan “Sepete Ekle” butonunu kullanarak bu işlemi gerçekleştirebilirsiniz. Sipariş sürecini başlatmak için, Sepetim sayfasında bulunan “Satın Al” butonuna tıklamalısınız. Siparişinizin teslim edilmesini istediğiniz adresi de girdikten sonra siparişinizle ilgili tüm detayları görüp, ödemenizi kredi kartınız ve banka kartlarınız ile güvenle yapabilirsiniz Bu aşamada tüm bilgileriniz 128-bit SSL güvenliği altında olacaktır.

Siparişimde değişiklik yapabilir miyim?

Siparişinizi verdikten sonra sipariş değişikliği yapamazsınız.

Türkiye'nin her yerinden sipariş verebilir miyim?

Şifrenizi değiştirmek için “Üyelik Bilgilerim” bölümündeki “Şifremi İşlemleri” sekmesini kullanarak yeni şifre oluşturabilirsiniz.

Sipariş takibi nasıl yapabilirim ?

Siparişlerinizin durumunu “Üyelik Bilgilerim” bölümündeki “Siparişlerim” sekmesini kullanarak inceleyebilirsiniz. Siparişlerinizin durumunu takip edebilmeniz için üye olmanız gerekmektedir.

ÖDEME İŞLEMLERİ

Kredi kartına taksit yapılıyor mu?

Sanal mağazamızdan yapılan tüm alışverişlerde kredi kartına tek ödeme seçeneği sunuluyor. Taksitli ödeme seçeneği bulunmuyor.

Ödemede kredi kartım hata veriyor.

Kredi kartı ödemelerinde ortaya çıkan hata uyarıları için kredi kartının ait olduğu bankaya başvurulması gerekiyor.

Siparişimi nasıl ödeyebilirim?

Sitemizden yapacağınız alışverişlerde ödemenizi kredi kartınız/banka kartınız ile güvenle yapabilirsiniz.

Kapıda ödeme yapabilir miyim?

Kapıda ödeme seçeneği bulunmaktadır.

TESLİMAT SÜRECİ

Resmi tatil günlerinde teslimat yapılıyor mu?

Resmi tatil günlerinde teslimat yapılıyor.

Teslimat süresi ne kadardır?

Tüm siparişleriniz en hızlı şekilde sizlere teslim edilmektedir.

Kargom yola çıkmış ancak adresini değiştirebilir miyim?

İlk belirttiğiniz adrese teslim edilmek üzere yola çıkan kargonun adresi değiştirilemiyor.

Teslimat süreci

Paketlerinizin yukarıda verilen süreler içinde teslim edilmemesi durumunda info@hasanefendi.com.tr adresinden bize ulaşın. Paket teslim alındıktan sonra teslimatçı firmanın görevini layıkıyla yaptığı kabul edilmiş sayılır. Onun için: Teslimat sırasında hasarlı olduğunu tespit ettiğiniz paketleri kabul etmeyip tutanak tutturunuz. Hasan Efendi Kahve Evi Sanal Mağaza paketinizle ilgili çalışmalara başlayarak, en kısa zamanda teslimatın tekrarlanmasını sağlayacaktır.

İADE İŞLEMLERİ

Ürünü nasıl iade edebilirim?

Kalite, hijyen ve tazeliğin büyük önem taşıdığı Hasan Efendi Kahve Evi ürünleri titizlikle paketleniyor. Ancak taşımadan kaynaklanabilecek sorunları engellemek amacıyla, siparişinizi teslim almadan önce sipariş verdiğiniz ürünleri kontrol etmenizi rica ediyoruz. Hızlı bozulan ürünler, gıda ürünleri, tek kullanımlık ürünler nitelikleri itibariyle iade edilemeyecek ürünlerdir ve bu ürünlerde Alıcı’nın iade hakkından yararlanması mümkün olmayacaktır.

Her ürünü iade edebilir miyim?

TTK gereğince gıda maddeleri, içecekler veya diğer günlük tüketim maddeleri için cayma hakkı bulunmamaktadır. Bunların dışında kalan orijinal ambalajı hasar görmemiş, kullanılmamış, kullanım hatası sonucu zarar görmemiş tüm ürünler iade edilebilir. Ambalajı açılmış, kullanılmış ve tahrip edilmiş ürünlerin iadesi kabul edilmemektedir. Hiçbir gerekçe belirtmeksizin yapabileceğiniz ürün iadesinin, ürünün tarafınıza teslim edildiği hali ile gerçekleştirilmesi gerekmektedir. Satın aldığınız üründe veya ürün ambalajında herhangi bir bozulma, açılma, kırılma, yırtılma, aksesuarlarında eksiklik ve bunun gibi hallerin tespiti halinde ürün iadesi kesinlikle kabul edilmemektedir. Ürünün faturası gönderilmemişse, eksikse iade kabul edilmez. İade edilecek ürünlerin mutlaka ürün faturasının orijinali ile birlikte teslimi gerekmektedir. Gerekçesiz ürün iadesi malın tarafınıza teslimini takip eden 14 günlük süre içerisinde ve yazılı şekilde yapılmalıdır. Ürünün ambalajında meydana gelecek olan deformasyon, ürünün tekrar satılmasını engelleyen durumlar arasında yer almaktadır. Yukarıda belirtilen koşulları taşımayan ürün iadeleri kesinlikle kabul edilmemektedir. Siparişinizle herhangi bir durumda bize info@safranbolufirini.com mail adresinden ulaşabilirsiniz.

İade etme süresi kaç gün?

Ürünler kargonuzun size ulaştığı günden itibaren 7 gün içerisinde iade edilebilir.

İade ettiğim ürünün ödemesi ne zaman yapılır?

İade ettiğiniz ürünler Hasan Efendi Kahve Evi yetkilileri tarafından teslim alındığında size bilgi mesajı ulaşacaktır. Bunu takip eden 7 – 10 iş günü içerisinde ödediğiniz tutar kredi kartınıza iade edilecektir.

TEKNİK KONULAR

128 Bit SSL nedir?

Sipariş işlemleri sırasında 128 Bit SSL güvenlik alanı içinde hareket edilir. Bu, pratik olarak kırılması mümkün olmayan bir şifrelemedir. Dikkat: Siparişlerinizle ilgili olarak göndereceğiniz e-postalarda asla kredi kartı numaranızı yazmayınız. E-postalarda yer alan bilgilerin üçüncü şahıslar tarafından görülme olasılığı bulunmaktadır. Hasan Efendi Sanal Mağaza, e-postalarda aktarılan bilgilerin güvenliğini hiçbir koşulda garanti edemez.

Müşteri Memnuniyeti Politikası

Müşteri isteklerini karşılamada kaliteli, hızlı, öncü, güvenilir hizmetler sunarız. Müşterilerimizden gelen görüşleri tüm yasal yükümlülükler çerçevesinde değerlendiririz. Müşterileri tam ve zamanında bilgilendirmeye önem verir, bilgilerin net ve anlaşılır olmasına özen gösteririz. Gelen tüm müşteri başvurularını kayıt altına alarak; Erişilebilirlik, İzlenebilirlik, Objektiflik, Şeffaflık “Müşteri bilgilerinin gizliliği” ilkesine sadık kalarak hizmet verir. Müşteri Memnuniyeti sistemimizi düzenli aralıklarla gözden geçirerek; müşterilerimiz, çalışanlarımız ve tüm paydaşlarımızın önerileri ile gelişime açık alanları tespit edip, sürekli iyileştirilmesini sağlarız. Geri bildirimlerin tarafımıza iletilmesi için çeşitli kanallar yaratır ve bu kanalları müşterilerimizle paylaşırız.